De laatste loodjes - Reisverslag uit Lieveren, Nederland van Heko - WaarBenJij.nu De laatste loodjes - Reisverslag uit Lieveren, Nederland van Heko - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes

Door: Henny

Blijf op de hoogte en volg Heko

07 Maart 2014 | Nederland, Lieveren

Dag allemaal,

Zo, vakantie. Eerst nog voor mij alleen, Koos moet maandag nog werken. Nou ja moeten, hij gaat!
Ik kan me dan in m`n uppie volledig voorbereiden op wat er komen gaat.
De meeste, vooral de belangrijkste, zaken zijn geregeld. Pas, papieren, medicijnen, enz. alles verzameld. Nu de inhoud van de koffers nog. Ik heb me net zelf nog even verwend met een nieuwe (four wheel) licht gewicht koffer. Inhoud 85 ltr., me dunkt!!!!!
Ondertussen al steeds bedacht wat er (allemaal) in moet. Deze keer toch eens proberen om wat minder mee te nemen, want ik heb wel gezien dat we steeds hetzelfde dragen. Jammer van de rest!
Dit weekend nog even gezellig met Vera en Tristen doorbrengen. Dat worden (en dat vind ik helemaal niet erg) lange nachten, dus straks fit op stap.
Ergens komt er ook wel al een wat gevoel van spanning voor de dingen die komen gaan, bewust vermijd ik om aan die lange vliegreis te denken. Maar...............oh het sluipt toch naar binnen.
Met e-reader en puzzelboekjes moet het toch goed komen bij en met Singapore airline.

Prettig weekend.
Koos en Henny

  • 07 Maart 2014 - 16:17

    ABIM:

    Lieve Henny en Koos,

    Wat een heerlijk vooruitzicht! Wij zijn stiekem toch wel beetje jaloers op jullie. Nog even sterkte met de voorbereidingen en voor straks heel veel plezier.

    Lieve groetjes uit NoordHolland.

  • 07 Maart 2014 - 17:02

    Gerard En Hennie:

    Jeetje wat weer een reis(avontuur) gaan jullie weer maken,ook weer met een camper de boel daar verkennen? Wij wensen jullie een hele mooie trip en een behouden thuiskomst toe.(Naomi haar vader is vorig jaar geweest en met een camper rond gereisd)Fijn dat we weer mee mogen genieten van jullie belevenissen daar.
    Geniet en verwen je kleinkinderen dit weekend nog maar s extra , kan nu nog

    Groetn uut Bork













  • 07 Maart 2014 - 18:07

    Eddy:

    lieve schat,

    wij zijn naar bale met malaisie arways gevlogen.
    ze komen je nog net niet instoppen vor het slapen gaan.
    fantastiche maatschappij

  • 07 Maart 2014 - 19:45

    Martine:

    Hey H&K,

    Ook hier ietwat jaloezie, maar vooral natuurlijk van harte gegund! Geniet van hier de komende dagen, van de kriebels in de buik. Goeie vlucht en een fantastische tijd. Zin in de verhalen!

    Liefs, BIM

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Lieveren

Rondreis Nieuw-Zeeland

Vakantie naar het verre Nieuw-Zeeland

Recente Reisverslagen:

09 Mei 2014

9 mei

24 April 2014

24 april

23 April 2014

23 april

23 April 2014

22 april

23 April 2014

2e paasdag, 21 april
Heko

Henny en Koos off the continent!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 73
Totaal aantal bezoekers 26687

Voorgaande reizen:

12 Maart 2014 - 25 April 2014

Rondreis Nieuw-Zeeland

21 September 2010 - 17 November 2010

HeKo goes Down Under

23 Oktober 2007 - 28 November 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: