De laatste loodjes - Reisverslag uit Lieveren, Nederland van Heko - WaarBenJij.nu De laatste loodjes - Reisverslag uit Lieveren, Nederland van Heko - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes

Door: Henny

Blijf op de hoogte en volg Heko

07 Maart 2014 | Nederland, Lieveren

Dag allemaal,

Zo, vakantie. Eerst nog voor mij alleen, Koos moet maandag nog werken. Nou ja moeten, hij gaat!
Ik kan me dan in m`n uppie volledig voorbereiden op wat er komen gaat.
De meeste, vooral de belangrijkste, zaken zijn geregeld. Pas, papieren, medicijnen, enz. alles verzameld. Nu de inhoud van de koffers nog. Ik heb me net zelf nog even verwend met een nieuwe (four wheel) licht gewicht koffer. Inhoud 85 ltr., me dunkt!!!!!
Ondertussen al steeds bedacht wat er (allemaal) in moet. Deze keer toch eens proberen om wat minder mee te nemen, want ik heb wel gezien dat we steeds hetzelfde dragen. Jammer van de rest!
Dit weekend nog even gezellig met Vera en Tristen doorbrengen. Dat worden (en dat vind ik helemaal niet erg) lange nachten, dus straks fit op stap.
Ergens komt er ook wel al een wat gevoel van spanning voor de dingen die komen gaan, bewust vermijd ik om aan die lange vliegreis te denken. Maar...............oh het sluipt toch naar binnen.
Met e-reader en puzzelboekjes moet het toch goed komen bij en met Singapore airline.

Prettig weekend.
Koos en Henny

• 07 Maart 2014 - 16:17

ABIM:

Lieve Henny en Koos,

Wat een heerlijk vooruitzicht! Wij zijn stiekem toch wel beetje jaloers op jullie. Nog even sterkte met de voorbereidingen en voor straks heel veel plezier.

Lieve groetjes uit NoordHolland.

• 07 Maart 2014 - 17:02

Gerard En Hennie:

Jeetje wat weer een reis(avontuur) gaan jullie weer maken,ook weer met een camper de boel daar verkennen? Wij wensen jullie een hele mooie trip en een behouden thuiskomst toe.(Naomi haar vader is vorig jaar geweest en met een camper rond gereisd)Fijn dat we weer mee mogen genieten van jullie belevenissen daar.
    Geniet en verwen je kleinkinderen dit weekend nog maar s extra , kan nu nog

Groetn uut Bork

• 07 Maart 2014 - 18:07

Eddy:

lieve schat,

wij zijn naar bale met malaisie arways gevlogen.
    ze komen je nog net niet instoppen vor het slapen gaan.
    fantastiche maatschappij

• 07 Maart 2014 - 19:45

Martine:

Hey H&K,

Ook hier ietwat jaloezie, maar vooral natuurlijk van harte gegund! Geniet van hier de komende dagen, van de kriebels in de buik. Goeie vlucht en een fantastische tijd. Zin in de verhalen!

Liefs, BIM