Up date - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Heko - WaarBenJij.nu Up date - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Heko - WaarBenJij.nu

Up date

Door: Henny

Blijf op de hoogte en volg Heko

17 Maart 2014 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Zaterdag 15 maart.

De Vlucht.
Op tijd opgehaald vanuit ons hotel, wat een prima onderkomen was. Koos kreeg vrijdag zelfs een mandje met fruit op de kamer gebracht vanwege z`n zere voet (gaat de goede kant op by the way).
Op het vliegeveld bij het inchecken wel gevraagd om een ruimere plek, dan maar wat verder achterin het vliegtuig (bij de toiletten, iets minder fijn achteraf).
De vlucht was wat turbulent. Dan denk je toch weer aan alle opties " wat kan er allemaal wel niet fout gaan".
Maar goed, de tijd viel mee. We hadden gerekend op een uur of 12, maar het was 9,5 uur. Slechte voorbereiding? Och, detail!!!
Beiden niet geslapen, terwijl we nog 5 uur verder in de tijd gingen. Het verschil met thuis is nu exact 12 uur.
Maar ook nu viel het wel weer mee.
Op een gegeven moment wordt de landing ingezet, echter we zagen niets vanwege de bewolking. Dat vond ik weer erg vervelend, want je ziet dat je nog maar 150 meter boven de grond bent, maar geen zicht. Dus alles maar weer in handen van de piloten gelegd (geen keus he?)
Maar wederom geen last van de oren of wat dan ook, dat is heel wat waard.

Toen we wel wat zagen dacht ik: " goh het lijkt wel Schiphol". Hollandser kon bijna niet. Vlak, polderachtig landschap, en raad wat nog meer? Regen!!!

Het blijkt hier de afgelopen periode enorm veel geregend te hebben, op sommige plaatsen kwam het water over de bruggen.

Dus een mooie dag om bij te tanken van de slapeloze nacht.

Groeten,
Henny/Koos

• 17 Maart 2014 - 07:46

Marjan:

fijn dat jullie nu even klaar zijn met vliegen,gelukkig met koos wat beter heb ik begrepen en regen? hebben wij hier al een poos niet meer gehad hoor xx