Vrijdag 21 maart - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Heko - WaarBenJij.nu Vrijdag 21 maart - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Heko - WaarBenJij.nu

Vrijdag 21 maart

Door: Henny

Blijf op de hoogte en volg Heko

21 Maart 2014 | Nieuw Zeeland, Dunedin

Dag allemaal,

Ons camper leven heeft langzamerhand het ritme gevonden.
Alles op een vaste plek, direct weer alles opruimen.
Ben alleen nu weer een borstel kwijt, maar erger nog niet.
Vandaag weer op tijd op stap. Eerst nog even de stad in naar een straat met allemaal huizen van kalkzandsteen.
Was ook een Nederlandse bakkerij. De bakker was " helemaal klaar met Nederland".
Verder had hij niet veel tijd, had haast. Zei Koos:" lijkt wel Nederland".
Was denk ik niet zo'n leuke opmerking want daar ergert men zich aan, dat wij niet relaxed zijn.
En hier gaat alles erg rustig. Maakt niet uit. Vervolgens verder gereden via toeristische wegen.
Moeraki Boulders gezien en daarna slapende en spelende zeehondjes. Super leuk.
Alleen spijtig verkeerde fototoestel, de foto's komen later.
Rustig verder gereden naar Dunedin. Aan de oceaan, hier blijven we 2 nachten. Morgen met de bus naar de stad. Voor Koos ook relaxed.
Kortom we genieten.
Oh ja het weer is nog steeds mooi , warm. Blote benen weer en dat past mij wel.
Misschien wel wat foutjes tekstueel, want dit is I-phone werk.

Een heel goed weekend, groeten aan Willem.
Tot later
Henny en Koos

• 21 Maart 2014 - 08:20

Turbo:

Doe ik nou ja hij leest het zelf wel Koos blijf attent links rijden is niet niks. Gr. Turbo

• 23 Maart 2014 - 13:22

Bertus&annie. :

Hiep hiep hoera er is er een jarig van harte gefeliciteerd en een plezierige dag toegewenst van bertus en Annie