26 maart - Reisverslag uit Manapouri, Nieuw Zeeland van Heko - WaarBenJij.nu 26 maart - Reisverslag uit Manapouri, Nieuw Zeeland van Heko - WaarBenJij.nu

26 maart

Door: Henny

Blijf op de hoogte en volg Heko

26 Maart 2014 | Nieuw Zeeland, Manapouri

Dag allemaal,

We zijn net terug van een prachtige dag Doubtful Sound.
We gingen met de boot van 8 uur, dus vroeg op ( lijkt wel een werkdag).
Vannacht was het erg koud, het had gevroren! !
Dus warme kleren aan.

Wat we vandaag gezien hebben is niet te filmen of te fotograferen. Dan komen alle indrukken niet goed over. Stuur nog wel foto`s, maar als je interesse hebt misschien even googelen.

Een heel groot meer, daarbij hele hoge bergen van verschillende structuur.
Begroeid en kaal.

Eerst met de boot Lake Manapouri, toen met de bus over Wilmot Pass en daarna met de boot Doubtful Sound.
Fantastisch.

Terug hetzelfde, maar dan andersom. Voordat we toen op de boot stapten zijn we met de bus nog in een ondergronds power station geweest. 2 km door een tunnel en een rondleiding. Interessant.

Nu weer terug op dezelfde camping.

Morgen rustig 20 km verderop naar Te Anau.

Oh ja op de foto's zit een vertraging, maar zijn wel van eigen makelaardij! !

Dat is het voor vandaag.

Groeten
Henny en Koos.

• 26 Maart 2014 - 07:26

Marjan Kamphuis:

nou,zo enthousiast beschrijf jij jullie dag dat ik het met ogen dicht kan meebeleven.
    heerlijk wat hebben jullie mooie plekjes en zien jullie veel,nu al, en dat gaat zo nog weken door,luilekkerland dikke xx en hier heeft het gisternacht ook gevroren ,overdag zon maar de temperaturen zijn hier "ietsje" lager.