2e paasdag, 21 april - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Heko - WaarBenJij.nu 2e paasdag, 21 april - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Heko - WaarBenJij.nu

2e paasdag, 21 april

Door: Henny

Blijf op de hoogte en volg Heko

23 April 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

Moi,

Zo, laatste nacht op de camping doorgebracht net onder Auckland. Nog een Nederlands stel getroffen, die waren al 7 maanden onderweg, en gingen nog tot september verder reizen. Was mij te lang!!

`s Morgens even rustig op gang komen, koffers pakken en camper opruimen/schoonmaken. Dat hoort erbij.
Tegen 10 uur op pad, voor de bijna laatste etappe. Drop off van de koffers bij het hotel, hartje stad, Queensstreet. Koos had zich prima voorbereid en doordat het 2e paasdag was, niet zo heel erg druk. Ging 1x fout, maar verder prima.
Koffers afgeleverd en verder. We hebben toen in een flits gezien dat de shuttle bus voor het vliegveld voor de deur stopt, weer mazzel.

Toen de echte laatste etappe, naar de camper dealer. Dat was even zoeken, maar verder ook zo afgehandeld. Geen problemen, tank vol afgeleverd en klaar.
We zijn naar het vliegveld gebracht en alvast met de shuttle bus retour stad.

Even bijkomen en toen de stad in. `t Was mooi weer en alles op loop afstand. Eerst zijn we naar de sky tower geweest. Spectaculair. Eerst op 180 meter hoogte, later op 220 meter.
Van een nog hogere ring werd ook afgesprongen, tussen twee stalen koorden in. Nee, daar hebben wij ons niet aangewaagd!!

Weg vervolgd naar de haven, is altijd wat te beleven. Auckland is allemaal eilandjes, dus druk ferry verkeer.

Op de terugweg in een kroegje even wat gedronken en later een Turk opgezocht voor een hapje.

Dat was eerste dag Auckland.

Groeten,
Henny/Koos