15 april - Reisverslag uit Coromandel, Nieuw Zeeland van Heko - WaarBenJij.nu 15 april - Reisverslag uit Coromandel, Nieuw Zeeland van Heko - WaarBenJij.nu

15 april

Door: Henny

Blijf op de hoogte en volg Heko

15 April 2014 | Nieuw Zeeland, Coromandel

Moi,

Vandaag de weg vervolgt richting noorden, langs The Pacific Scenic Coastway. Nou, scenic was deze weg zeker. Vol variatie, bergen, maar ook aan de beach langs.
Ook hier weer dezelfde formule, we zien wel wat op ons pad komt.
Zo ontdekten we bij Hot Water Beach een natuurlijke warmtebron op het strand.
Het gaat zo:
je neemt een schepje mee, niet om een zandkasteel te bouwen, maar om een gat te graven. Niet zoals onze buren altijd doen op het strand, maar een gat, zodat het water naar boven komt. En ongelooflijk, het water is warm. Zo warm, dat je er niet eens goed in kunt zitten, zonder te verbranden. Het was dus ook erg druk (foto volgt).
Verder nog naar Cathedral Cove geweest, een afgeslagen grot van de rest, waar je bij laag water in kunt kruipen). Op een andere plaats waren we te laat, toen was het alweer hoog water.
Qua sensatie, viel mee.
Nu zijn we in Coromandel, voor ons aan deze kant (oostkant) het noordelijkste plaatsje.
Wat we morgen gaan doen?
Nog even werkoverleg hebben.
Wel is een onderdeel van de gesprekken nu vaker, de korte tijd dat we hier nog zijn. Nog 6 camperdagen, dat is niet veel meer!!!!!!!!
Maar, we zijn nog niet in Oakland, we gaan rustig verder.

Groeten,
Henny en Koos