Dag van vertrek, 11 maart 2014 - Reisverslag uit Lieveren, Nederland van Heko - WaarBenJij.nu Dag van vertrek, 11 maart 2014 - Reisverslag uit Lieveren, Nederland van Heko - WaarBenJij.nu

Dag van vertrek, 11 maart 2014

Door: Henny

Blijf op de hoogte en volg Heko

11 Maart 2014 | Nederland, Lieveren

Dag,

Zo, `t is zover.
Na een heerlijk weekend met de kids, mede dankzij het mooie weer, zijn we nu zover dat we klaar zijn voor vertrek. Petra heeft gisteren de check in verzorgt, dus ook dat is klaar. Klaar zijn voor vertrek klinkt heel simpel maar nee, ook vandaag ging dat niet zomaar.
Eerst even een moment van emotie, tja hoe je het went of keert, er is wel onlangs een vliegtuig verdwenen (tot nu toe). Nu zal de kans dat dit snel weer gebeurd niet groot zijn, maar toch. Bovendien had Vera zondagavond al huilend in de auto gezegd: "nu zie ik oma nooit meer, en vervolgens gaat Tristen ook dapper mee huilen". Maar goed, nuchtere Koos brengt dit snel weer in het gareel.
Dat is dan het eerste obstakel. Het volgende komt eraan, het inpakken van de koffers. Onze hele strategie van spreiding viel al vrij snel in duigen. Het is nog wel gelukt om minder mee te nemen, nee ik zeg niet weinig, minder. Ook dat zal allemaal wel goed komen.

In de loop van de middag (dus we zijn mooi op tijd) gaan we met de trein richting Amsterdam. Overnachting bij van der Valk en morgenvroeg om een uur of 8 naar Schiphol.
Dan gaan we voor het eerste gedeelte (12,5 uur vliegen) naar Singapore. Om dit moment is het daar 33 graden, zeker niet verkeerd. Wij blijven daar 3 dagen en vliegen zaterdagavond verder naar Christchurch, nog eens 12 uur.
Toch allemaal spannend wat er nu staat te gebeuren.

Voor jullie allemaal veel werkplezier, of plezierige vrije tijd. Wij gaan genieten van 7 weken vakantie/rondreizen met onze camper.

Groeten,
Koos/Henny

• 11 Maart 2014 - 11:32

Turbo:

Veel plezier en kom gezond weer terug!

• 11 Maart 2014 - 19:43

Joke:

een hele fijne vakantie gewenst en geniet
    ervan, is jullie gegund
    hier ook vakantie, Dries werkloos, pfffff
    verheug me alweer op je leuke verhalen

groetjes uut Veendam
    Joke