Vrijdag 14 maart - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Heko - WaarBenJij.nu Vrijdag 14 maart - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Heko - WaarBenJij.nu

Vrijdag 14 maart

Door: Henny

Blijf op de hoogte en volg Heko

14 Maart 2014 | Singapore, Singapore

Dag,

Toen jullie allemaal lagen te slapen, is bij ons al een "huisarts" op bezoek geweest. Koos heeft een bacteriële infectie in de voet, lastig en pijnlijk. Antibiotica gekregen, zalf en reinigingsvloeistof. Tijdens het maken van de afspraak, had Koos al het één en ander uitgelegd, dat is blijkbaar goed gegaan, omdat de arts alle medicatie al mee had.
Vandaag dus een verplichte rustdag, maar niet vervelend. Aan het zwembad gelegen, lekker gelezen in m`n e-reader. Ja ik wordt nog modern. Heb inmiddels ook al een boek uit, is een uitkomst zo`n ding.
Net even in het hotel gegeten, morgen hier nog de hele dag en om 17.00 uur richting vliegveld.
We vliegen om 19.45 uur en komen dan ergens op zondagmorgen aan in Christchurch.
Soms hebben we niet helemaal het schema in het hoofd, maar wij halen dinsdag 18 maart de camper op. Wij dachten steeds de maandag. Maar komt allemaal goed. We gaan niet voor de 2e keer aan het eind van de rit bijna onze vlucht missen.
Alhoewel, de aanhef wel doet vermoeden dat het nooit saai is (net werk!!!!) gaan we rustig verder met onze reis.

Voor allen een prettig weekend,
Groeten,
Henny en Koos

• 14 Maart 2014 - 13:31

Joke:

tjah, blijkt maar weer, je kunt niet alles plannen.
    wens Koos beterschap en jullie tweetjes een heel fijn weekend
    en ga jij maar gas geven in de camper, haha, denk om Koos z'n voetje

• 14 Maart 2014 - 18:47

Alie:

He luitjes, Nou Koos de poot omhoog en koelen daar in dat warme Singapore. Je hebt je zuster bij je, dus laat je maar verwennen. Goede vliegreis we denken aan je. Kus Alie

• 17 Maart 2014 - 08:12

Richard Van Kempen:

Hey Koos en Alie,

Koos het klinkt mij bekend in de oren jouw infectie, heb ik ook bijna altijd last van in de eerste dagen van onze vakantie. Maar door je ervaring hierin weet je snel te handelen en je vakantie en je gezondheid te redden.
    Weer ff oppassen met zwembad en zeewater. En eerst alle kleine kloofjes en wondjes tussen je tenen controleren voordat je vreemd water in gaat.
    Wens jullie mooi tijd daar en genieten he