Even een dag terug. - Reisverslag uit Oamaru, Nieuw Zeeland van Heko - WaarBenJij.nu Even een dag terug. - Reisverslag uit Oamaru, Nieuw Zeeland van Heko - WaarBenJij.nu

Even een dag terug.

Door: Henny

Blijf op de hoogte en volg Heko

21 Maart 2014 | Nieuw Zeeland, Oamaru

Donderdag 20 maart.

Vanmorgen werden we verrast met een geweldige zonsopgang.
Mount Cook lag volop in de zo'n.
Wij waren met de andere gasten " Lucky guys".
Beloofde een mooie dag te worden. We leven hier van 7 uur op tot
8 uur 's avonds.
We gingen dus op tijd naar de gletsjer. Een wandeling van een half uur bracht ons bij het meer. Nog niks te beleven. Koos is nog verder naar boven geklommen. Naar wat hij zag was er sprake van weinig ijs. Dus geen tocht met de boot gemaakt.
Terug gelopen naar de camper ( dat moet hè als je ook wegloopt) en even in het dorp gekeken. Weinig te beleven.
Onderweg een lifter opgepikt , een Fin. Gezellige prater.
Hij kon 85 km meerijden , daarna gingen we ieder een kant op.
De weg naar Mount Cook is heen en terug, maar niet saai.
Via Twijfel, Omarama, Kurt naar Oamaru.
Leuke camping, maar we snappen niet goed waarom deze bij de 10 besten van het Zuidereiland hoort. Tussen een grote weg en het spoor.
We waren op tijd in Oamaru om met m`n e-book naar de shop te gaan.
Dan blijkt er niets aan de hand, even een connectie probleem. Oh wat kun je dan blij zijn.

Groeten Henny en Koos

• 21 Maart 2014 - 08:14

Turbo:

Als dit een van de 10 beste campingen is zou ik maar niet op een gewone camping gaan staan hu hi veel plezier Turbo