22 maart - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Heko - WaarBenJij.nu 22 maart - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Heko - WaarBenJij.nu

22 maart

Door: Henny

Blijf op de hoogte en volg Heko

22 Maart 2014 | Nieuw Zeeland, Dunedin

Dag,

Vandaag met de bus naar Dunedin geweest. Mooi in het centrum gedropt.
Geen gedoe met parkeren met de camper.
Het is een mooie stad. Wij zijn naar de markt geweest, naast het historische station.
Vervolgens wat kerken gezien (alleen aan de buitenkant), want ze waren dicht.
Na een lekkere lunch terug naar de camping en met de camper naar het schiereiland.
Eerst via Lanarch Castle voor een botanische tuin. Daar kun je merken dat het hier herfst is, veel is uitgebloeid.
Onze weg vervolgt naar het eindpunt. Een broedplaats voor pinguïns, zeehonden en albatros.
Zeehonden van dichtbij gezien. Van angst verspreiden die volgens mij een stank!! Koos heeft zich toch dichtbij gewaagd.
De weg daar naar toe was mooi, maar erg eng. Dicht naast de inloop van de haven, zonder bescherming. Direct naast het strand. Terug beviel me beter.

Het gebied is hier heuvelachtig, af en toe landerijen met koeien of schapen.
De huizen zijn relatief klein, weinig grote of ranches gezien.
Morgen vervolgen we onze weg naar het zuiden.
het weer is nog steeds bijzonder mooi, dus geen krimp. De komende dagen zal het nog zo blijven.

Groet
Henny/Koos

• 22 Maart 2014 - 08:42

Richard Van Kempen:

Hoi Koos,

Mooi om jullie reisverslagen te lezen en zo een beetje te kunnen mee genieten van een ver weg land.
    Je moet in ieder geval de groeten hebben van al je collega scheidsrechters. Afgelopen donderdag de gezamelijke evaluatie gehad. En heb in punt 7 van de vergadering w vttk over jullie avonturen verteld.

Verder ben ik voor komend seizoen drukdoende (achter de schermen) met een nieuw format en document Mass-start. Dus zodra jullie terug zijn in kikkerlandje wil ik graag even met je spreken hierover.

Verder veel plezier daar en lees met veel genoegen jullie belevenissen.

Groet,

Richard en Anita

• 22 Maart 2014 - 19:54

Karin Hofman:

Hoi Henny& Koos,

Heel leuk jullie zo een beetje te volgen...en zie ik daar een selfie???? Of is het een zalig hihihi?? Fijne tijd daar!!

Groetjes,
    Karin

• 24 Maart 2014 - 07:08

Eddy En Arjan:

24maart.
    We hebben vandaag een jarige.
    Lieverd gefeliciteerd en een heel fijne dag

• 24 Maart 2014 - 09:43

Coby Schuil:

Hoi Henny,

Vanuit een zonnig Zuidlaren wens ik jou een fijne verjaardag toe. Ondanks het feit dat je ver weg bent, ben je niet vergeten en leggen we even het werk neer om je deze groet te sturen.
    Al ontbijtje op bed gehad van Koos?
    Geniet ervan samen en veel reisplezier gewenst!

Groet,
    "Jacoba"

• 24 Maart 2014 - 09:55

Harry:

Goeiemorgen voor ons en voor jullie volgens mij al avond? Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en je zult vast een leuke dag hebben gehad, neem er nog een glas op.
    Samen nog heel veel plezier en we volgen jullie.

hartelijke groet,
    Harry