Onze nachttrip. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Heko - WaarBenJij.nu Onze nachttrip. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Heko - WaarBenJij.nu

Onze nachttrip.

Door: Heko

Blijf op de hoogte en volg Heko

25 November 2007 | Thailand, Bangkok

Dag allemaal,

Eerst even vertellen wie wat en hoe over de pannenkoekenbakker.
Je vindt hier overal van die standjes, nou ja brommers met daaraan van allerlei mogelijkheden. De een heeft een koelvitrine, want die verkoopt fruit of frisdrank. De ander maakt sateh of vis en de onze is pancake bakker. Het is een jong gezin, pa, moe en kindje van bijna 4 jr.
Al pancake kopende kom je aan de praat.
Van 't een komt het ander en zo zijn we gisternacht naar Karon geweest. Daar was het feest van de lichtlichtjes nog groter dan in Kata. Keurig om 24.00 uur waren ze bij ons hotel en zijn we in onze auto naar Karon gegaan, ongeveer 15 minuten. De kleine vond het fantastisch op de achterbank. Daar aangekomen moesten we even een parkeerplek zoeken en zijn we over de nachtmarkt gegaan.
Van alles was er te beleven. UIteraard
weer wat gekocht, maar goed met Thai erbij is het nog goedkoper.
Het was er erg druk, veel mensen op de been. In het meer werden ook zeg maar lichtbootjes te water gelaten, deze gingen dan varen met een kaarsje. Allemaal erg romantisch.
Gezellig met die mensen gebabbeld, zij dacht dat ik onderwijzeres was want ik sprak zo rustig en duidelijk Engels. Heb wel verteld wat ik deed, heb maar niet gezegd dat ik zo praat omdat ik het juist niet beter kan, zo zie je maar weer.
't Was erg laat voor ons doen, we zijn nog geen nachtbrakers geweest. Pas tegen half 2 waren we weer terug en je moet er hier 's morgens weer vroeg bij zijn voor de juiste plek en of dat nou aan het stand of het zwembad is, maakt niet uit. Ja, ja vakantie.
Al met al gaat het hier nog prima. Vandaag een stranddag, lekker BBQ gehad en voor't eerst gewoon stokbrood met kruidenboter. Jonge jonge wat lekker. Nu lekker slapen, morgen een ommetje met onze Toyota. We zien wel waar die ons brengt.
Tot later,

Hartelijke groeten van Koos en Henny.

• 25 November 2007 - 18:10

Gerard En Hennie:

Hoi fijn te lezen dat jullie nog steeds van alles genieten.Onze trip was vandaag nr Gieten.Daar was nml de super prestige veldrit.Het was nat...koud en modderig.Normaal lopen was er niet bij,enorme glijpartijen gezien (wij gelukkig niet)Het parcours was trouwens weer veranderd Het paaltje wat gereserveerd was voor mevr.Koerts was niet meer aanwezig. We hebben ondanks het slechte weer toch weer genoten van de races.Uitslag bij de elite was: 1 Niels Alberts-2 Sven Nys en 3 Lars Boom.Nu zijn we weer thuis dikke rooie koppen hebben we,ik denk dat de oogjes even dicht gaan (bruin heeft ze trouwens al dicht) O nog even een roddel Bonne van de Meer gaat ook binnenkort nr Thailand voor 6 weken,schijnt dat zijn lief daar woont. Nog prettige dagen gewenst en tot horens (lezen)

doei groeten uit Bork

• 26 November 2007 - 08:42

Jan En Rita:

Hallo luitjes,
    Ik denk dat dit mijn laatste berichtje via de mail zal zijn, k'hoop jullie eind van de week weer thuis te zien.
    Jos was ook in Gieten en op ongeveer tweederde van de wedstrijd zat hij weer vlak achter Sven Nijs hij is uiteindelijk 34 geworden. Het is hier de afgelopen 6 week P.weer geweest ik hoop dat jullie wat van het mooie weer bij jullie mee nemen, een beetje zon zal mooi zijn. We hebben het parcour van Veendam al bladvrij gemaakt maar vannacht heeft het behoorlijk hard gewaait dus het zal nog wel een keer opnieuw moeten. Met Willem is alles oke zijn verkoudhijd is over. Hij heeft het ontzettend druk met zijn biljart wedstrijden (tot diep in de nacht).Het werd hem toch wel een beetje te gek en gaat het dan ook wat rustiger aan doen. Geniet nog van de laatste dagen en kom gezond weer thuis.

Groetjes Jan en Rita

• 26 November 2007 - 10:58

Marjan:

Hoi Lieverds,
    Ja ik zie het helemaal voor me, Henny gelukzalig in het engels babbelen met dat jonge gezin, genieten van zo'n kleine en dan die romantiek,lichtjes,lichtjes en lichtjes,ik word er helemaal warm van,wat zal dat een prachtig gezicht zijn geweest en ik ben erg benieuwd naar de betekenis erachter! zo'n nachtmarkt is ook wel wat voor mij, lekker shoppen!!
    Stokbrood met kruidenboter en een BBQ,ik merk dat jullie al weer wat westers worden maar geniet tot het laatst van al deze heerlijkheden.
    Hier nu maandagmorgen even voor 12 in Z'laren,regen,natte sneeuw en koud.
    Niets om naar te verlangen dus...
    liefs en groetjes

• 27 November 2007 - 18:37

De Noordhollanders:

Hoihoi,

We hebben weer even tijd om even wat bij te lezen. Goed hoor, hoe je het vol/bijhoudt!Dat is wel leuk als je n paar dagen er niet achter heb gezeten, dan heb je gelijk een hele soap! Super. Probeer zeker nog even te genieten van het "relaxed"leventje, want voor je het weet zit je weer in dat drukdruk stressy leventje van ons. Dikke kus van Amal, Bianca en Ilya