Weer eens op stap. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Heko - WaarBenJij.nu Weer eens op stap. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Heko - WaarBenJij.nu

Weer eens op stap.

Door: Heko

Blijf op de hoogte en volg Heko

20 November 2007 | Thailand, Bangkok

Dag iedereen,

Zo,weer eens een berichtje. Niet veel nieuws te melden. Na een paar dagen flink wat zon op de ...... even een dagje rondrijden.
We zijn via Phuket (een memorial voor de heldinnen gezien, waarvan we nog niet weten wat het is)naar wat stillere stranden geweest in het noord-westen. Op zich mooi, volop natuur. Maar ondanks dat we soms wel eens zeggen: " goh, wat een drukte hier" is dat daar wel errug stil. En ook geen achterland, dat is voor 's avonds toch wel leuk. Een beetje bedrijvigheid, shoppies, enz.
Hoe verder je naar het zuiden komt, hoe drukker de sranden. Van de Tsunami is niet veel meer te zien.
Vanaf woensdag zitten we in het Palm Beach Resort, een wat luxere accommodatie. Maar..........we zitten onder de 10 nachten, dus het vordert nu snel. We willen nog een keer een boottrip maken, maar kunnen nog niet het juiste vinden.
Neem van mij aan dat dagen aan het strand net zo afzien is dan een marathon
lopen of je benen laten verfraaien, vooral als je niet de echte liefhebber bent. Koos kan wel dag en nacht op het stand liggen/zijn, maar ja, dat doet ie niet, hoor. Maar ik heb ondertussen wel weer veel gelezen omdat er hier in een 2e handsboekshop dutch books te koop zijn. Kan ze na afloop weer terug verkopen, ja de handelsvrouw staat op.
We blijven genieten van de reacties, meerdere foto's komen later.

Groeten, van Koos en Henny.

• 20 November 2007 - 09:39

Marjan:

Hoi hoi, wat is afzien; bruin bakken?of de golven?
    Nou bruintjes denk niet aan die 10 dagen maar alleen maar wat je allemaal nog kan doen in die dagen;GENIETEN!
    Palm beach resort klinkt luxe en zal het ook wel zijn,heerlijk.
    Bereid jullie je maar voor op vele vragen van de thuisblijvers want onze nieuwsgierigheid naar dat verre land is gewekt!
    Ikzelf vind al die kleuren prachtig die uit jullie gestuurde foto's naar voren komen en zie alweer uit naar meer.
    doeggg

• 21 November 2007 - 17:22

Aliehut:

Dag beide, zo vanavond naar de Tamboer, naar Procol Harum. Willy uit Norg gaat me me mee. Ik mis je wel Hennie op zo'n avond, Koos ook een beetje, maar goed, ik zal er met Willy een leuke avond van maken hoor. Jullie genieten nog maar een volle week van het mooie weer en de omgeving.
    Kus Alie