Terug naar onze taai taai. - Reisverslag uit Lieveren, Nederland van Heko - WaarBenJij.nu Terug naar onze taai taai. - Reisverslag uit Lieveren, Nederland van Heko - WaarBenJij.nu

Terug naar onze taai taai.

Door: Heko

Blijf op de hoogte en volg Heko

28 November 2007 | Nederland, Lieveren

Dag allemaal,

Ja je ziet het goed. Lieveren staat er boven. Nadat we maandag nog met de Toyota naar de zuidpunt geweest zijn, hebben we de rest van de dag bij het zwembad rondgebracht. Erg vermoeiend, hoor. Maar wat zullen we daar volgende week nog naar terug verlangen als alles weer in de werkpas loopt.
Op dinsdag begin je dan alvast wat voorbereidingen te doen. Nu hadden we van alle bescheiden een copie, dat was ik nog eens aan het doorlezen. Beetje laat misschien maar ach, 't is vakantie en dan denk je daar niet aan. Maar ik las dat we onze beide vluchten moesten bevestigen. Aldus geschiede, naar beneden, want dat doet de receptionist wel even voor je. Ik las ook dat we vanaf Bangkok om 02.30 uur vertrekken en om 09.00 uur op Schiphol landen. Snel hè? Zeker wind mee.
Wij verder de dag rustig aan het zwembad doorbrengen en plannen maken voor de woensdag. Nog even naar de beach, wat rondkijken, misschien nog een laatste aankoop doen en afscheid nemen van onze pannenkoeken vrienden. Nadat we gedoucht hadden, nog even wachten, de crème moest inwerken, en dan op pad om te eten. Nu wilde het in de vakantie weleens voorkomen dat ik eerder gereed was dan Koos. Ook dinsdagavond om 17.50 uur daar plaatselijke tijd. Gewoon even wat bladeren in de bescheiden map. Valt mijn oog op meldingstijd 27 november om 18.50 uur. Ik schrik me lam, Kóóós, we moeten weg. 't Is vandaag de 27ste we moeten weg!!!!!!!!!!!!!! Wat denk je, grapje zeker. Nee, gvd direct inpakken en wegwezen. Koos kijken, nog eens kijken en ja hoor, we gaan de 27ste om 21.10 naar Bangkok en `s nachts door naar Schiphol. Op de één of andere manier is er ergens tijdens onze voorbereiding en ook later de woensdag als vertrekdag blijven hangen i.p.v. aankomstdag. Stom, stom. Ik heb nog nooit zo snel en ongeordend de koffer ingepakt. Warme kleding in de rugzak, voor in het vliegtuig en thuis en de rest is werkelijk zo in de koffer gegooid. Gewicht, waar we ons zo druk over maakten (was uiteindelijk maar 8 ons meer)was niet meer van belang. Uitchecken, naar Phuket vliegveld, auto inleveren en inchecken. Mensen wat een stress. Binnen 20 minuten waren we onderweg naar Phuket. Alles is goed gegaan, geen problemen met de auto of de bagage. Dus van Phuket naar Bangkok, door naar Amsterdam. Op de trein van 10.21 uur en Petra heeft ons met Vera van de trein in Assen gehaald en om en nabij 13.00 uur weer thuis in Lieveren.
We vinden het allebei leuk en goed om weer thuis te zijn, alleen hadden we even wat meer tijd aan ons afscheid willen besteden. Zomaar hals over kop, het leek wel een vlucht, man. Onze vlucht duurde dan ook nog eens 12.5 uur. Wat een zit.
Nu weer de gang van alle dag. Wassen, zorgen dat het weer in de kast komt. Boodschappen doen, eten koken en weer afwassen. 5 Weken niets gedaan, lui word je ervan. Maar we kijken terug op een fantastische vakantie, waarin we gelukkig geen tegenslag gehad hebben. Geen ziekte, geen ongeluk of malheur met de auto. Heel, heel veel gezien. Vooral het westen en het noorden heeft veel indruk op ons gemaakt. En wat zeker prettig is, is dat de winter voor ons een stukje korter geworden is. Het verschil in temperatuur is erg groot, dus hopelijk blijft ons gesnotter bespaart.
We willen iedereen bedanken voor de reacties, aan de foto`s wordt nog gewerkt en het boek zullen wij uiteraard graag laten zien.

Voor het laatst vanuit Lieveren, de groeten van
Koos en Henny.
HEKO.

• 28 November 2007 - 22:41

Gerard En Hennie:

goh zie bint alweer in hoes komt het van achter uit de kamer.Oh was de reactie van de andere hoek van de kamer.
    WELKOM THUIS fijn dat jullie weer heelhuids op Nederlandse bodem zijn.Deze indrukken pakken ze je niet af.
    Wij willen jullie hartelijke danken voor de reisverslagen waarvan we erg hebben genoten

Groetjes vanuit een wel erg laat Bork

• 29 November 2007 - 10:45

Marjan:

Dag lieverds, wat heerlijk dat jullie weer veilig terug zijn gekomen want op een gegeven moment komt het gemis toch!
    Zal jullie even met rust laten voor ik ga bellen,family first!maar ik weet niet of ik tot na het weekend kan wachten hoor want dan zijn er weer anderen die je opslokken en het werk begint dan weer voor jullie
    liefs en nog bedankt voor al die mooie reisverhalen!
    Marjanxx

• 29 November 2007 - 22:05

Aliehut:

Nou Hennie en Koos geweldig dat jullie weer thuis zijn, ik zie uit naar jullie verhalen en foto's. Een gezellig weekend, Alie

• 01 December 2007 - 12:19

Janny & Piet:

Welkom Terug. Al een beetje bekomen van alle stress rondom jullie vertrek uit Thailand? Jetlag ook al achter de rug? We zijn erg benieuwd naar de foto's (en natuurlijk nog meer verhalen).
    Henny ... tot maandag.
    groeten JanPie

• 02 December 2007 - 07:46

Dries En Joke:

welkom in ons kikkerlandje.

beetje een late reactie, maar jullie zijn niet de enige die op vakantie waren. wij dus ook.
    bedankt voor alle mailtjes, we hebben er van genoten ! jammer dat het al voorbij is. t´was net of we er zelf zaten, zo goed gedaan heko.

groetjes en hopelijk zien we mekaar gauw

• 03 December 2007 - 14:59

Arnold Leenders:

Ni Hao,
    welkom terug is ons nat landje.

Arnold & Joke