Zondaagse reisdag. - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Heko - WaarBenJij.nu Zondaagse reisdag. - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Heko - WaarBenJij.nu

Zondaagse reisdag.

Door: Heko

Blijf op de hoogte en volg Heko

04 November 2007 | Thailand, Chiang Mai

Goeiemiddag!

Hier is het inmiddels donker en avond dus.
De reisdag was vandaag begonnen met als eindpunt Pai. Daar waren we echter al vroeg, want doordat het de hele dag regende, hebben we weinig uitzichten of vergezichten kunnen zien. Dus in Pai aangekomen even rusten, koffie en "werkoverleg". Dat hebben wij regelmatig. Tijdens dit overleg hebben we maar besloten om de laatste 140 km. naar Chiang Mai te rijden. Dit is de 2e plek van Thailand, maar wel met een nul minder aan inwoners, 160.000.
We hebben de bergen en de rust nu achter ons gelaten (voorlopig) en zijn inmiddels 1900 km. verder. We kunnen zelf bijna niet geloven dat we vorige week zondag "pas" uit Bangkok zijn vertrokken. We hebben zoveel gezien, beleefd, ontdekt en meegemaakt dat het veel langer lijkt. Voordeel is dat we nu nog 3,5 week hebben!!!!!!!!
We zitten nu in een Riversite hotel, een wat soberder keten dan ons vorige verblijf. Maar wederom schoon en goede bedden. Dichtbij het centrum, dus geen taxi of tuk-tuk.
De bedoeling was om 1 dezer dagen naar het hoogste punt, ruim 2500 meter te gaan, echter dan moet het wel helder weer zijn.
In ieder geval gaan we rondlopen en SHOPPEN!!!!
Het is hier inderdaad wat kouder. Eigenlijk maar goed ook, komt er ook eens wat anders uit de koffer en op de foto.
We gaan nu een ommetje maken op de nightmarket, kraampjes tot elf uur op straat (zelfde idee als in Bangkok).

Tot morgen maar weer en voor iedereen een goede week.

Doeg,
Koos en Henny

• 04 November 2007 - 13:28

ABI:

Hoi luitjes, eindelijk ff jullie site bezocht. Tja,druk druk druk.....maar dat zal wel het verschil zijn tussen luxepaarden en de werkpaarden. Indrukwekkend verslag, ziet er goed uit. Bij het lezen van de verhalen kun je de sfeer goed proeven. Hier alles ok, bij ons vandaag een mooi dagje, geen regen!! Vanmorgen heb ik heerlijk gefietst en mijn moiden hebben zich ook goed vermaakt, vanmiddag ff wat leuks doen met z`n 3en. Wij wensen jullie een mooi vervolg van jullie reis, tot snel!!

groet Amal, Bianca en Ilya

• 04 November 2007 - 14:46

Annie:

hoi koos en hennie een reactie op jullie berichtje geweldig om jullie reis te volgen
    fijn dat jullie zo genieten van jullie reis als jullie aan het shoppen zijn moet en jullie mooie souveniers voor jullie zelf te kopen zodat je later thuis nog iets hebt om na te genieten weet je wat wij op dit moment doen klussen (dat is heel andere koek )
    lieve groetjes bertus en annie (tot horens en het kaartje is ook aangekomen)

• 05 November 2007 - 08:41

Jan En Rita:

Hoi luitjes,
    Ik hoor en zie het al mooi, mooi,mooi en ook een klein beetje Nederlands ( het heeft toch geregend? )Nu hier is het goed werken, werken, werken, maar wel leuk hoor.Vader is wat verkouden wat wil je ook met het Nederlandse weer.Ik voel dat ik jarloers op jullie begin te worden, komt zeker van de mooie verhalen. Blijf er van genieten en denk er aan jullie zijn nog niet op de helft ( wat een lekker gevoel he ).
    Groetjes Jan en Rita