Eerste etappe terug naar het zuiden. - Reisverslag uit Phayao, Thailand van Heko - WaarBenJij.nu Eerste etappe terug naar het zuiden. - Reisverslag uit Phayao, Thailand van Heko - WaarBenJij.nu

Eerste etappe terug naar het zuiden.

Door: Heko

Blijf op de hoogte en volg Heko

08 November 2007 | Thailand, Phayao

Wederom moi alle lezers,
Vanmorgen richting Chiang-Khon gereden. Daar was een haven met overtocht naar Laos. Kon ook voor 1 dag, maar er is hier nog zoveel te zien. Bovendien waren we met onze auto toch niet op welk vaartuig dan ook gekomen, want een strakke havenkade is hier niet. Misschien in een volgende Azie editie. We hebben daar wat rondgelopen. Koos kan de hele dag genieten van de bedrijvigheid daar. Hij ging het liefst nog met zo'n groep Thai op pad om te kijken hoe de dag besteed wordt.
We zijn onderweg in de dorpjes weer veel mensen tegenkomen die de boel aan het versieren waren voor de verjaardag van de koning. We moeten voor Vera dan ook maar flink vlaggen.
Phayao is een mooie plek aan het meer. Zeer on-engels. Dus knap moeilijk om een slaapplaats te vinden. Maar de Thai is erg behulpzaam (we zijn net door een hele behulpzame jongeman naar dit internet adres gebracht, terwijl ik natuurlijk weer zo achterdochtig was als de pest,)want een ijsco verkoper heeft ons naar het hotel gebracht (voorgereden).
We zitten 8 hoog, ruim uitzicht naar alle kanten.
We gaan nu even wat rondkijken, ja ik weet het dat doen we veel, maar daar zijn we hier ook voor. Ondertussen hebben we besloten om de oostkant van Thailand te laten rusten. We trekken iets meer tijd uit voor het zuiden om te relaxen. We beseffen alle twee dat er enige vermoeidheid toeslaat en daar moet je dan aan toegeven. Aldus tijdens ons werkoverleg besloten.
De komende 2 dagen worden reisdagen, mooie momenten om de indrukken van de afgelopen periode te laten bezinken.

De onderbroeken waren zo goedkoop,vandaar, nee geen ongelukje.
Beterschap voor de patient.

Mensen alle goeds en tot morgen!
Doeg
Koos en Henny

• 08 November 2007 - 11:43

Peter:

HeKo, Jullie vermaken je zelf wel zie ik...Veel Plezier nog !!!!

• 08 November 2007 - 21:56

Aliehut:

Lieve HeKo, Het wordt hier een stormachtige nacht;windkracht 9. Maar ik heb nu een lang weekend, waar ik wel aan toe ben. Neem lekker de tijd je hebt nog dagen zat voordat je terug bent en rust vooral lang en goed uit. Want jullie doen zoveel nieuwe indrukken op, en elke dag is anders, dus rustig aan he !
    Kus Alie