Op weg naar een paar dagen rust. - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Heko - WaarBenJij.nu Op weg naar een paar dagen rust. - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Heko - WaarBenJij.nu

Op weg naar een paar dagen rust.

Door: Heko

Blijf op de hoogte en volg Heko

10 November 2007 | Thailand, Hua Hin

Dag beste mensen.
Deze luxe heb ik nog niet gehad. Naast de kamer van ons hotel is een volledig internet room.
Bij terugkomst gisteravond in het hotel liepen de mieren over de tafel en de kakkerlakken sprongen weg. Dus een echt goed onderdak was het niet. Plus het lawaai van alle Thai's die daar ook sliepen, waardoor het zo'n soort schoolkamp leek, was de nachtrust wat onderbroken.
Vanmorgen dus maar weer vroeg op pad. Tegen tienen was onze noordelijke rondtocht rond, zeg maar. Want we waren weer ter hoogte van Bangkok.
In Damnoen Saduak hebben we de Floating Market bezocht. Handel op de boot, zeg maar.
Echter super toeristisch! Wat een overgang van de rust van de afgelopen weken naar de drukte.
De weg vervolgend naar het zuiden hebben we een afslagfout (ik) gemaakt bij Phetchaburi. Jammer, dat heeft wat tijd gekost om de koers weer terug te vinden. Maar dan hadden we misschien de overstekende aap gemist, ja echt waar er stak zomaar een aap over. Ik heb geprobeerd een foto te maken, maar dat dier was zo vlug in de boom.
We hebben onderweg wel weer nieuwe beelden gezien, bossen met palmbomen en dus bergen cocosnoten langs de kant van de weg.
Aangekomen in Hua Hin hebben we voor 3 nachten een hotel geboekt. We gaan of aan het zwembad of aan het strand even uitrusten en de auto even laten staan.
Mochten we wat beleven, dan delen we dat uiteraard met jullie. Anders even een pauze.

Groetjes en tot later, Koos en Henny

• 10 November 2007 - 13:44

Piet & Janny:

Dag alletwee. Lekker een paar daagjes rust. Lekker lezen, zwemmen etc. Even indrukken allemaal verwerken en dan naar??? We lezen het wel weer. Tot later.
    liefs
    JanPie

• 11 November 2007 - 18:25

Ewpeve:

Vera doet haar eerste stapjes los!

• 11 November 2007 - 19:50

De Noordhollanders:

Wat een prachtige foto's en verhalen. Je kunt je bijna niet voorstellen, dat naast het koude, natte donkere Nederland er zo'n paradijs bestaat (nou, zonder de kakkerlakken dan). We hopen dat jullie lekker gaan genieten de aankomende dagen, maar niet te lang, want we kunnen niet zonder jullie avonturen!

Wat prachtige hé, dat jullie kleindochter straks jullie lopend zal begroeten! En onze kleine meid, heeft vanavond met haar zelf gemaakte lampion genoten van alle zingende kindjes aan de deur. Kortom alles gaat hier goed.

Liefs Amal, Bianca en Ilya

• 12 November 2007 - 09:28

Jan:

Hallo kanjers,
    Hier in nederland is er op dit moment volgens mij net zoveel water als bij jullie ( jullie hebben de juiste periode voor de vakantie uitgezocht )De eerste cros in Norg is ook geweest Jos was 3e het was eeeeeen grote modderpoel en zeer zwaar. Wanneer houden jullie trouwens vakantie, de laatste 2 week van de 6 week dat jullie in Tailand zijn? Ik heb het gevoel dat jullie het drukker hebben dan dat je gewoon aan het werk bent. Ik zou zeggen geniet er van en tot over 3 week hier in het koude kikkerlandje.