Rust. - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Heko - WaarBenJij.nu Rust. - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Heko - WaarBenJij.nu

Rust.

Door: Heko

Blijf op de hoogte en volg Heko

12 November 2007 | Thailand, Hua Hin

Dag allemaal,
Zo, we zijn weer in de lucht. Een paar heerlijke dagen gehad aan de zee (Golf van Thailand) en het zwembad. Gisteren en vandaag was er niet volop zon, echter temperatuur is uitstekend. Ondanks alles, de pokkel aardig gekleurd. En dit is nog maar het begin!!!
Gisteren hebben we ons weer laten verwennen, Koos is naar de kapper geweest en ik heb een pedi-manicuur gehad met lakken. Dus helemaal weer tip-top.
Hier hadden we ook veel lampionnetjes, echter dat is gewoon versiering. Wel te koop trouwens. Tja en wat is niet te koop. We hebben ons het afdingen aardig eigen gemaakt, is dan een ware sport. De verkopers zijn er niet zo blij mee, want gezien de toch al lage prijzen (bij ons vergeleken) betaald de toerist snel de vraagprijs.
Nee, de helft dat is voor ons acceptabel. En meestal is dat ook nog teveel. Koos is wat zakelijker dan ik, ik laat emotie meespelen, dus zal nooit een zakenvrouw worden.
Vandaag was de zee erg wild, dus de kleine jongen kwam in Koos naar boven. Duiken in de warme golven, koppie onder en wachten op de volgende roller. Nou niets voor mij. Moet zo wie zo al niets hebben van de kop onder water in een zwembad of aan zee, of niet Peet?
Onze kleindochter staat met lodderige ogen op de foto, waterpokken. Maar ze is alweer veranderd, groter geworden.
Morgen gaan we weer onderweg, naar het zuiden. Proberen nog wat kilometers weg te werken.
En Jan, moe zijn we nu niet meer, hebben geen last van pijntjes, griepjes of wat dan ook. Geen ruzie, ook niet onbelangrijk.
De groeten aan Willem, laat hem toch maar eens mailen.

Groeten,
Koos en Henny

  • 12 November 2007 - 11:27

    Jan:

    Hallo Heko,
    Ik heb het Willem voorgelezen, ja ik heb ja noit zon ding ( coputer ) ik proot ze wel bie als ze terug benn. Dit worden dan lange gesprekken. Ik hoop dat jullie nog wel Nederlands spreken als jullie terug zijn en niet een bruine accent hebben .
    Gr. Jan

  • 12 November 2007 - 17:03

    Joke:

    Ni Hao,
    Blij dat jullie weer online zijn.
    Wat moeten jullie geweldige indrukken opdoen zeg! Ben toch wel wat jaloers.
    Maar vertel eens, wat eten en drinken jullie zoal?
    Met Willem gaat het goed, alleen een beetje moe en jullie krijgen de groeten van hem. En er flink van genieten zegt ie. Het is hier pokkenweer vandaag, regen, regen en nog eens regen!!!!!!
    De groetjes en ik lees jullie morgen wel weer.
    Daaaaaaaaaaaag en Koos, is je zwembroek nog heel?


  • 12 November 2007 - 18:43

    Aliehut:

    Hallo HeKo
    De hoogbejaarde koning van Thailand heeft gestoken in roze kleding het ziekenhuis verlaten na een verblijf van enige dagen. Nu willen alle inwoners van Bangkok graag roze dragen op de dinsdag. Het is niet aan te slepen in de winkels. Zo.... dat weten jullie dat ook weer... want van een hele dag een beetje niks doen komen jullie niet aan het nieuws toe. Grapje ! Verder is alles goed hier, hard werken en hard werken. Een goede reis morgen naar het Zuiden. Kus Alie

  • 13 November 2007 - 10:20

    Willem:

    Ik heb alles gelezen, dit is wat ik jullie toewens. Jullie leven daar in de vooroorlogse tijden volgens mij. In derdaad, zo was het vroeger ook hier.
    Als jullie er weer zijn praten we verder.
    Groetjes en het beste

    Willem

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Hua Hin

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 November 2007

Terug naar onze taai taai.

25 November 2007

Onze nachttrip.

24 November 2007

Khai eilanden.

22 November 2007

Strand- en verhuisdag.

20 November 2007

Weer eens op stap.
Heko

Henny en Koos off the continent!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 33
Totaal aantal bezoekers 26751

Voorgaande reizen:

12 Maart 2014 - 25 April 2014

Rondreis Nieuw-Zeeland

21 September 2010 - 17 November 2010

HeKo goes Down Under

23 Oktober 2007 - 28 November 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: