De westkust. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Heko - WaarBenJij.nu De westkust. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Heko - WaarBenJij.nu

De westkust.

Door: Heko

Blijf op de hoogte en volg Heko

13 November 2007 | Thailand, Bangkok

Dag allemaal,
Soms maak je plannen met een einddoel. Soms moet je de plannen bijstellen. Vandaag was zo'n dag. Na de beide rustdagen wilden we in alle rust verder zuidwaarts. Dus laag tempo, er veel uit onderweg op naar het doel. Maar gaandeweg kwamen we er achter dat er geen overnachtingsplekken waren. Dus steeds verder en verder. Het komt er dan op neer dat we ruim 600 km. gereden hebben. De wegen waren echter vrij gemakkelijk, geen scherpe bochten of haarspel bochten. Oh ja we hebben vanmorgen zelfs nog de auto van alle slijk van het noorden ontdaan. En geloof het of niet, weer apen gezien. Die hangen aan een auto, wel vast. We begrijpen nu dat die apen gebruikt worden om de cocosnoten uit de bomen te halen.
We zijn nu dus in AO-Nang Krabi. Dat was even slikken. Druk, druk, druk. Ook wel weer apart. Strand, niet echt breed, rotsen in de zee. We hebben (en dat was niet zo moeilijk want het aanbod is groot) een hotel gevonden met rots, zee en boszicht. Alle ingredienten voor de prijs van een.
Even eten en dan gaan we op stok.

Tot morgen,
groeten van Koos en Henny.