Geen nieuws. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Heko - WaarBenJij.nu Geen nieuws. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Heko - WaarBenJij.nu

Geen nieuws.

Door: Heko

Blijf op de hoogte en volg Heko

14 November 2007 | Thailand, Bangkok

Dag iedereen,

Vandaag 14 november is Ewout jarig. 30 Jaar, tja de jaren gaan nu tellen!!!.
Een zonnige dag bij het opstaan. Blauwe lucht, ontbijt aan zee. Kortom....vakantie.
De rug liet me vanmorgen even in de steek. Ietwat verdraaid en mis, scheef en pijnlijk. Maar een pilletje, wat zwemmen en een wandeling doen wonderen. Beetje zeurderig nog, maar het gaat. Gistermorgen had Koos zich al vertild aan de koffer, tja hoe kan dat nu????
Op/aan het strand gelegen, lekker gezond en geslapen. Tot ongeveer 3 uur, toen kwamen er donkere wolken, onweer en wat regen. Echter nu schijnt de zon weer, dus dat was van korte duur. Nu nog even aan de wandel. Even kijken of we met de auto op de boot kunnen richting Phuket. Dat is vanaf zaterdag onze pleisterplaats. We hebben daar inmiddels al een hotel geboekt aan Kata Beach, ons 1 na laatste adres. Vandaar moeten we nog zoeken naar ons laatste adres, voor 6 nachten. We beseffen nu goed dat we over de helft zijn, de tweede helft voelt meestal sneller. Vanmorgen hebben we het er nog over gehad hoeveel verschillende bedden en douches we gehad hebben. Enfin, dat gaan we thuis weleens tellen.
Mochten we morgen weinig te melden hebben, dan tot later.

Groeten van Koos en Henny.

• 14 November 2007 - 10:54

Marjan:

Lieverds toch, nu al denken aan het einde van de vakantie? niet doen! carpe diem,pluk de dag en blijf vooral genieten.
    Rugklachten?vermoeidheid?!blijf maar eens een dagje op je strandbedje liggen knuffelen met elkaar en misschien nog zo'n thaise massage?
    in ieder geval genieten we nog steeds met jullie mee
    liefs en gefeliciteerd met je schone zoon
    doegg

• 14 November 2007 - 11:50

EwPeVe:

Come on jullie hebben nog 2 weken!! Normaal is dat de hele zomervakantie van de Nederlander! Dus geniet nog maar even!! Ewout jarig, maar het valt in het water. Onze lieve kleine schat zit volledig in de lappenmand. Waterpokken, hoesten, keelpijn. Niet slapen (wij dus ook niet ;-(..) Hopelijk is het snel weer voorbij. Dikke kus!

• 14 November 2007 - 12:19

Jan:

Hallo heko,
    Als de koffer zo zwaar is kun je beter de economie daar spekken en hem naar de kamer laten brengen ( voor een paar ... )
    Dit is wel een goede leer voor de volgende keer. Het goed zilver en sieraden niet op de eerste maar laatste dag kopen zodat de koffers niet zo zwaar zijn tijdens de vakantie.
    Maar goed ik zie dat jullie al gelijdelijk aan wennen aan het Nederlands klimaat ( onweer en regen )
    Gelukkig was het bij jullie maar van korte duur. Geniet de komende weken nog zou ik zeggen ( ga er maar van uit dat je maar 2 week vakantie hebt dan begint je vakantie nuuuuuu.) Veel plezier en tot over 2 week
    Groetjes Jan

• 15 November 2007 - 17:52

Janny & Piet:

hé vakantiegangers
    Weten jullie dat het hier koud is, het heeft vannacht gevroren en gisteravond waren de strooiauto's op pad. Geniet nog maar even lekker van zon, strand en elkaar. Niet meer zwaar tillen maar relaxen.
    dikke kus
    JanPie